پنجشنبه، دی ۲۷، ۱۳۸۶

حول و قوه‌ی الهی بر حضور تأثیرگذار ما قرار گرفته است

در این چند مدتی که از حضور انورتان غایب بوده‌ایم، تغییرات گسترده‌ای در حال و هوای درونی حاصل گردیده است و همچنین در اتمسفر برونی، که به مدد نوشتن قصد داریم، آن‌ها را واکاوی کنیم، بلکه لااقل خودمان بفهمیم چه خبر است. کار، کار قربتاً الی الله است و بحمدالله هیچ امید و آرزویی از جیفه‌های پست دنیوی را دنبال نمی‌کنیم؛ عامه اگر متمایل بودند خواهند خواند و گر نه، نه؛ کما حال و قول الاصحاب الاولین من البلاغیون.
اما از تغییرات عمده در اوضاع و احوال ما، اهم آن‌ها پذیرش مقاله‌ای در موضوع پایان‌نامه است، در یک کنفرانس بین‌المللی که بالاخره ما را از حال لایعقل رهانیده‌است. گر چه فرمودند، چون اول ژورنالی که آن را چاپ می‌کند، می‌نویسد که این مقالات متعلق به کنفرانس هستند و حساب نمره از 19 خواهد بود، اما همین که بالاخره شر دارد از سر کم می‌شود، خود زیاده عافیتی است. مقاله‌ی ما به امید خدا در ماه‌های آتی در مجله‌ی CCIS که انتشاراتِ springer آن را منتشر می‌کند چاپ می‌شود.
و اما تغییر مهم دیگر، خرید یک لپ‌تاپ توسط خودم بود که مزایا و عادات نیکو و مبارکی به همراه آورده‌اند و انشاء الله منتج به نتایج مبارک‌تری گردند. از احوال اولیه تنها چیزی که خیلی اینجا را تحت تأثیر قرار داده برودت بیش از جد تجمل است که هم‌اکنون دیگر اندرونی و بیرونی نمی‌شناسد و همه جا را یخ‌کش نموده است. دمای بیرون را حدود 18- گزارش نموده‌اند. برودت حاصل انتخابات را نیز به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است، چونان که هیچ یک از یخ‌شکن‌های مورد استفاده قرار گرفته، تا کنون نتوانسته یخ قطور این مرحله را بشکند. و اما قضای روزگار و قدر کردگار بر آن قرار گرفته است که در این انتخابات که به ضرب کاتیوشا هم نمی‌توان در فرم یخ زده‌ی آن تغییری حاصل نمود، بنده و تنی چند از همراهان، به شدت مشغول آماده‌سازی صحنه برای یک تغییر هولناک باشیم. گر چه اخبار اولیه، نشانگر یک تغییر بنیادی در مجلس آتی نیست و لیست‌های ثبت نامی نیز آمادگی برای یک تغییر آشکار را نشان نمی‌دهد. انشاء الله در روزهای آینده، مطالبی بسیار گهربار در ین مکان درج خواهد شد، که گویای احوالات باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر